Memberz Donut

Nak Tau???

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Orang yg banyak 'S'.. Sempoi.. Simple.. Selenger (tol ke ejaan ni).. Smiler.. Sweet.. Sunshine.. Sociable.. Soft..

Tuesday 14 December 2010

Saya Terima Awak Kerana.....

Perlukah SEBAB  utk CINTA???
Perlukah SEBAB utk MENYAYANGI??
Perlukah SEBAB knp SAYA PILIH AWAK??

Segalanya xperlu awak...
Manusia memang selalu begitu...
Segala yg dilakukan mahukan sebab...
Apa yg dilakukan mahukan balasan...
Selalu mengharapkan sesuatu...
Itulah sifat manusia yg hakiki...

Awak tau x...
Sy memang xsuke bile awak selalu ckp " Abi ni xencem...Abi ni xde harta..."..
Macam-macam lagilah..
Tp sedar x awak...
Kasih sayang saya selama ini utk awak berasaskan semua tu ker??
Jika itu lah sebab-sebabnya yg awak mahu saya pilih yg awak katakan...
Kerana rupa...
Kerana harta...
Saya tetap xleh jd cm 2...
Bagi saya 2 sume xpenting...



Allah telah pertemukan saya dgn awak...
Allah telah buka ati saya hanya utk awk...
Hanya awak sorang...
Siapa awak...
Macam mana pun awak...
Saya terima seadanya awak...
Bg saya cukuplah awak dpt membimbing saya...
Jaga saya baik2...
Bukan harta yang saya harapkan...
Bukan ke enceman sorg lelaki yg saya puja...
Cukuplah sglnya bersederhana...
Susah & senang kite bersama...
Awak penyejuk ati saya..
Pembakar semangat saya...
Maaf saya xleh puji awak lebih2...
Nanti awak kembang lak..
hehehe!!!

Wat ever pon..
Saya nk awak tau..
Setiap hari saya sayangkan awak...!!!

No comments:

Post a Comment