Memberz Donut

Nak Tau???

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Orang yg banyak 'S'.. Sempoi.. Simple.. Selenger (tol ke ejaan ni).. Smiler.. Sweet.. Sunshine.. Sociable.. Soft..

Tuesday 29 June 2010

Ku Menangis..... :"(

~ Ya Allah!! tabahkan lah hati hamba mu ini...
~ Kuatkanlah hati ku...
~ Keraskanlah hatiku.. agar aku tidak melimpahkan air mata yg amat berharga kepada perkara2 yang  
   sekecil zarah...
~ Ya Allah!! hindarilah hamba mu ini dr melakukan perkara2 bodoh..yang Kau murkai..
~ Ya Allah!! hilangkanlah kesengsaraan yang ada dalam hatiku ini...
~ Sesungguhnya aku amat kesal dgn apa yang terjadi sekarang ini...perkara yg suatu ketika dulu pnh terjadi
   kini jadi lagi...
~ Aku cukup elak dr berlaku..tp akhirnya berlaku juga...
~ Kenapa?? Lau de pe2 slh or ade yg xpuas kat ati 2..knp xnk berterus trg je?? knp xnk bawa bbincg??
   knp mesti trus mhukum??
~ Dulu aku kemurungan sampai fobia krn KAWAN...
~ Kemudian aku cuba gagahkan hati..bangun semula bina idup baru...aku lbh berhati2..tp akhirnya..
    terjadi lg...tlg lah jgn wat aku fobia lagi..jgn lah hilangkn keyakinan aku utk percaya kat korg...
~ :"(

No comments:

Post a Comment