Memberz Donut

Nak Tau???

My photo
Johor Bahru, Johor, Malaysia
Orang yg banyak 'S'.. Sempoi.. Simple.. Selenger (tol ke ejaan ni).. Smiler.. Sweet.. Sunshine.. Sociable.. Soft..

Tuesday 6 October 2009

Oh no!!!

No way!!!! npe mesti dia nk muncul blk??? setelah aku kian bahagia dgn kehidupan skang..tbe2 dia muncul blk..tbe2 dia nk rosak kn aku nye epy..pe lg lah yg dia nk..dh ckp2 lah seksa idup aku..xleh tgk aku epy cket...ble aku dah mula lupakan menda yg lps..tbe2 dia wat aku trigt blk...ape ni...xske lah... dia igt dia 2 biskut chipsmore ker?? leh suke2 ati dia ble2 nk kat aku..ble xnk kat aku..Damn!! npe lah aku leh jmp cm org cm dia?? mmg..mmg aku xnafikn antara aku ngan dia mmg byk kenangan..byk kongsi suke duke..tp..dia sendiri dah lukakn ati aku..dah seksa aku...dah ckp2 lah..aku xnk menda 2 jd lg...biar pon rase syg 2 still de lg..tp dah cm dulu..tp 2 sume cume kenangan jerk...cm lagu aliyah..tak mungkin kerna sayang..." Kau telah jauh..jauh dari ku..tiada ruang di hati buatmu..namun harusku akui ada ketika di minda kau menjelma kembali.." huhu!! kan dah nyanyi..he3..dah lah..mls aku pk..lantak dia lah..

No comments:

Post a Comment